Welkom op mijn blog.



Ik zal proberen regelmatig te vertellen waar ik mee bezig ben.

Lees en geniet mee en laat weten wat je ervan vind.



zaterdag 3 november 2012

herfst



De herfst is niet mijn favoriete jaargetij. Ik vind het een trieste tijd. Bladeren vallen, wind, regen. Ook het verkleuren van de bladeren geeft mij een weemoedig gevoel.
Afgelopen week paste de herfst echter wel bij mijn stemming. 

Het overlijden van Ina Klugt laat me, helaas voor de zoveelste keer, weer beseffen dat het leven eindig is. Een lieve enthousiaste vrouw die geweldig mooie quilts kon maken, heeft haar strijd moeten staken.

Toch… toen ik afgelopen week over de Veluwe reed zag ik even een mooi stukje herfst. De zon piepte tussen de regenwolken door en scheen haar glans over de toppen van de bomen. Tussen de vele dennenbomen stonden enkele loofbomen. Met verkleurde bladeren. Maar met de glans van de zon, zo mooi!!!

Heel even maar.

Als ik eigenhandig de wereld kon kleuren, nou dan wist ik het wel.

Met mijn gedachten bij Ina wil ik vandaag graag mijn herfst laten zien. 


6 opmerkingen:

kom we gaan slingers ophangen zei

Wat schrijf je een bijzonder en warm blogje. En wat zijn de kleuren van jóuw herfst mooi...

Ineke zei

Nog meer kleuren dan de herfst zelf.

Aart zei

Fijn dat je kleur in de herfst hebt ontdekt. Ja, het overlijden van Ina heeft veel los gemaakt bij velen.
Mooie kleurige bladeren heb je gemaakt, misschien hebben ze je herfst voor lange tijd gekleurd.
http://quiltaart.blogspot.nl

christina zei

Zulk kleurige herstbladeren kunnen we deze week allemaal goed gebruiken denk ik. Dankjewel.

Hannie de Beer zei

Een heel fijn berichtje dat je schreef. Met een gouden Herfstrandje.

Anita zei

Wat een prachtige herfstbladeren. Ik hou erg van de kleuren van de herfst. Maar het jaargetijde geeft ook weemoed en zeker als er mensen die je kent overlijden.