Welkom op mijn blog.



Ik zal proberen regelmatig te vertellen waar ik mee bezig ben.

Lees en geniet mee en laat weten wat je ervan vind.



dinsdag 21 februari 2012

feestje


Heerlijk om te lezen, over al die aankopen op de Handwerkbeurs. Maar weten jullie wel hoe gevaarlijk het is wanneer je twéé dagen op de beurs bent? Twee dagen heb ik in de stand van StitchatHome gestaan en natuurlijk is er dan ook zo nu en dan gelegenheid even over de beurs te lopen.

Hoewel…. veel tijd is er niet geweest, het was druk! Wel ben ik bij de expositie van Ina Klugt geweest. Ik vond het erg leuk zo veel quilts van haar bij elkaar te zien. 

Maar natuurlijk ben ook ik met diverse leuke dingen thuis gekomen. Een heel erg mooi boek: Dream landscapes van Rose Hughes.


En knopen!!! Veel knopen. Gewoon altijd handig om in huis te hebben. De grote blauwe knopen zijn voor mijn jas die bijna klaar is. Klopt: alleen nog knoopsgaten en knopen aan zetten.


Natuurlijk ben ik ook bij ‘de jongens’ geweest. Wie is niet bij ‘de jongens’ geweest?

Ik vraag me trouwens af, hebben ‘de jongens’ ook een naam? Wel een hondje. Toen ik zondag naar huis ging (na het afbreken dus) stond mijn auto naast de auto van ‘de jongens’. En daarin zat op dat moment een klein kefferig hondje (nee!!! niet alleen gelaten, het zijn hele lieve jongens!).

Het garen heb ik al uit geprobeerd op de coverstich. Het geeft een leuk resultaat. Ook op de lockmachine is dit garen goed te gebruiken. Wat te denken van een rolzoomrandje met metallicgaren?


Kortom, weer een feestje (Handwerkbeurs) voorbij. Want een feestje dat vind ik het zeker. En donderdag........ donderdag weer een feestje! Maar daarover later meer.

7 opmerkingen:

ina zei

De "jongens" heten Bart en Francis. en hun hondje ligt altijd achter de kraam in zijn eigen mandje. Het zijn lieve jongens, het is ook een lief hondje.

( en jij hebt nu ineens ook twee bijna onleesbare verificatie woorden in te vullen, heel vervelend, ben al drie keer aan het intikken geweest om te bewijzen dat ik geen robot ben )

Liesbeth Wessels zei

Ben heel benieuwd naar dat boek, maar hoop het vrijdag de tweede even te kunnen inkijken. Leuke dingen heb je gekocht. groeten van liesbeth

Hannie de Beer zei

Geweldig leuke aankopen heb je gedaan! Vooral ook dat garen! Het punchboek op de site heb ik enkele weken geleden gekocht! Een zeer handzaam boek omdat het in 3 talen is geschreven! Ook weer wat ideëen opgedaan om met het mooie garen te locken.Had ik nog nooit aan gedacht. En je leuke boek ga ik eens bij van de Moosdijk hier in Nuenen inkijken!

janneke zei

Ik hoop dat het plaatsen van een reactie nu weer beter gaat.

christina zei

wat stom. ik heb de stand gezien, zondag, maar kon echt niet meer bedenken wie daar ook maar weer zou staan. dus ben maar doorgelopen. Sorry.

Nienke zei

Gelukkig had je ook nog tijd om rond te lopen!! De keren dat ik langs liep had je het superdruk... beter!!

Suus zei

Oh mooie aankopen Janneke. Vooral de metallics zijn prachtig.